
Serdecznie zapraszamy do udziału w III Turnieju Szachowym o Puchar Przewodniczącego Zarządu Wojewódzkiego NSZZ Policjantów woj. małopolskiego. Wydarzenie odbędzie się pod honorowym patronatem Komendanta Miejskiego Policji w Nowym Sączu – insp. Adama Bukańskiego.
Organizatorzy:- Zarząd Wojewódzki NSZZ Policjantów woj. małopolskiego,
- Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów OPP i SPKP,
- Zarząd Organizacji Terenowej Emerytów i Rencistów NSZZ Policjantów w Nowym Sączu,
- Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów KMP w Nowym Sączu.
Program Turnieju
Serdecznie Zapraszamy!
- Data: 15 listopada 2025 r. (sobota)
- Godziny: 10:00 – 15:00
- Miejsce: Sala Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu, ul. Grottgera 50
- Zgłoszenia: Bogdan Tarasek 606-695-529
- Promowanie królewskiej gry – szachów,
- Wyłonienie najlepszych zawodników.
- Integracja środowiska mundurowego.
- Turniej rozgrywany będzie systemem szwajcarskim, na dystansie 9 rund,
- Tempo gry: 10 minut dla każdego zawodnika na partię.
- Wpisowe: 30 zł dla członków NSZZ Policjantów, 50 zł dla niezrzeszonych. Zebrana kwota 20 zł od osoby zostanie przekazana na cele charytatywne (dla trzyletniej Nikoli Woźniak, córki naszego kolegi, funkcjonariusza Komisariatu Policji w Grybowie) więcej: tutaj
- Zgłoszenia: Telefonicznie pod nr 606-695-529 (koordynator turnieju – Bogdan Tarasek). Prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
- Ilość miejsc: Maksymalnie 20 uczestników.
- Organizatorzy zapewniają: salę, sprzęt szachowy, sędziego, napoje (kawa, herbata), drobny poczęstunek, obiad.
- Nagrody:
- 1 miejsce: Puchar, nagroda rzeczowa,
- 2–3 miejsce: Nagrody rzeczowe (statuetki),
- Każdy uczestnik pokrywa ubezpieczenie we własnym zakresie.
- Istnieje możliwość pokrycia kosztów przejazdu w ramach delegacji. (decyzja ZT NSZZP)
- Obowiązują przepisy FIDE i PZSzach.
- Zgłoszenie do turnieju oznacza akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach informacyjno-marketingowych.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania materiałów audiowizualnych zrealizowanych podczas turnieju (zdjęcia, filmy, wywiady).
W imieniu Zarządów serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych i prosimy o wcześniejsze potwierdzenie uczestnictwa.